در بازار خودرو با چشمان باز خرید کنید

سامانه خرید خودرو

درک بازار و اتفاقات در حال رویداد آن مهمترین عامل تاثیرگذار در یک معامله ی خوب و سودآور است. اتو 24 جاییست که فعالان حوزه ی خودرو، اطلاعات خود را در آن به اشتراک گذاشته و از این طریق خریدار و فروشنده را کمک می کنند تا تجربه ی بهتری در معاملات خود داشته باشند...

تیر 31, 1400     879 نفر

اتو 24 سامانه ای است برای درج آگهی های خرید و فروش خودرو. کاربران می توانند ضمن عضویت در این سامانه ، آگهی دلخواه را درج نمایند. دسترسی سریع و آسان به بخش های مختلف سایت در پلتفرم های مختلف یکی از ویژگی های این سامانه به شمار می رود.
کاربران در دو حالت، عادی و نمایشگاه دار، می توانند به عضویت سامانه درآیند. مزیت کاربر نمایشگاه دار نسبت به کاربر عادی در کاهش هزینه ی درج آگهی است.
همچنین کاربران غیر عضو نیز می توانند آگهی های درج شده را مشاهده نمایند.امکان جستجوی پیشرفته آگهی و رسیدن سریع به نتیجه دلخواه نیز از دیگر ویژگی های این سامانه است.
مدیر سامانه، علاوه بر در اختیار داشتن پنل کاربری با امکانات متنوع و کاربردی و امکان درج آگهی، می تواند مقالات و مطالب مرتبط را نیز در سامانه ثبت نماید.
علاوه بر امکانات فوق، امکان بررسی سریع مشخصات فنی خودرو نیز برای کاربران فراهم است. بر این اساس کاربر می تواند ضمن بررسی امکانات یک خودرو، آن را با سایر خودروها نیز مقایسه و بررسی نماید.
امکان انتخاب خودرو براساس محدوده قیمت، انتخاب خودرو براساس مدل و سال تولید نیز از دیگر امکاناتی است که سامانه در اختیار کاربران قرار می دهد.
این سامانه بر اساس زمان و قیمت خودرو، نمودار رشد قیمت های خودروهای صفر بازار و نمایندگی ها را نیز برای کاربر به نمایش می گذارد.

نظر شما
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
نظرات کاربران