بارنت ؛ رونمایی از نخستین اپلیکیشن حمل بار در کشور

نخستین اپلیکیشن حمل بار در کشور

حذف واسطه ها و کوتاه دست دلالان از فرآیند واگذاری بار، کاهش هزینه های سربار کامیون داران، بهبود خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل جاده ای، همگی از آرزوهای بزرگی بودند که اکنون محقق شده اند...

تیر 31, 1400     948 نفر

توقف طولانی برای دریافت بار و گاه بازگشت بدون بار، به رغم توقف طولانی، موجب اتلاف سوخت و انرژی و البته از دست رفتن زمان می‌شود و این در دنیای پرشتاب کنونی چندان توجیه‌پذیر نیست. در شرایط فعلی، وقتی راننده، محموله‌ای را به مقصد می‌رساند، برای دریافت بار مجدد و بارگیری بایستی مدت زمان زیادی را برای رسیدن زمان اعلام بار صبر کند. توقف حداقل نیم روزه، طولانی بودن فرآیندهای گمرکی و ... یعنی اتلاف وقت، سوخت و انرژی؛ در حالی که استفاده از سیستم اینترنتی، از این اتلاف انرژی جلوگیری می شود. این سامانه فاصله سه بخش صاحب کالا، شرکت حمل و نقل و راننده‌ها را کم خواهد کرد و بخشی از این مشکل را مرتفع خواهد ساخت. البته برای حفظ مسایل حقوقی و امنیتی، در این سامانه، تدابیر لازم اندیشیده شده است.
شیوه ی کار به این صورت است که راننده، نوع کامیون و مبدأ و مقصد و زمان رسیدنش را در اپلیکیشن مشخص می‌کند. همزمان شرکت‌های استان مقصد نیزتمام اطلاعات راننده را مشاهده نموده و هر باری که با کاربری ماشین مذکور هماهنگ باشد، در سایت اعلام می‌کنند. اطلاعات بار جدید از طریق پیامک به راننده اطلاع داده می‌شود.
به این صورت راننده پس از تخلیه ی بار در مقصد، امکان بارگیری به مقصد جدید را در کمترین زمان ممکن خواهد داشت.

نظر شما
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
نظرات کاربران