نیازی به برون سپاری نیست، ثبت نام نمایشگاه تان را الکترونیکی کنید

نمایشگاه آنلاین ؛ ثبت نام الکترونیکی

این سامانه به برگزار کنندگان نمایشگاه ها کمک می کند تا تمام فرآیندهای پیش از برگزاری را به صورت آنلاین برگزار نموده و بخش مهمی از فعالیت های پیش از برگزاری را با کمترین خطای ممکن که در فرآیندهای دستی رخ می دهد به انجام رسانند ...

تیر 31, 1400     968 نفر

امکانات این سامانه به صورت کلی عبارتند از:
  • پیش ثبت نام تقاضای دریافت غرفه
  • سامانه پیامکی
  • سیستم گزارش گیری و تایید
  • سیستم انصراف
  • سیستم پرداخت الکترونیکی


شرح امکانات :
سامانه ثبت نام نمایشگاهی سامانه ای است که به مدیران و برگزار کنندگان نمایشگاه ها امکان مدیریت فرآیندهای پیش از برگزاری را می‌دهد. بر این اساس، اشخاص حقیقی و حقوقی که متقاضی شرکت در نمایشگاه هستند می‌توانند با مراجعه به این سامانه، ضمن درج اطلاعات اولیه هویتی، درخواست های خویش مانند متراژ مورد نظر، حوزه صنفی خود، تعیین نماینده، تعیین نوع پرداخت ارزی یا ریالی و وجوه، نوع غرفه و تجهیزات را به مسئولان نمایشگاه اعلام نمایند.
از دیگر سو، مدیر سامانه امکان گزارش گیری از تمام اجزای اطلاعاتی سامانه را خواهد داشت. نتایج بررسی ها و تایید یا رد درخواست متقاضیان نیز از طریق پیامک به افراد اعلام می گردد.
متقاضیان تا قبل از پرداخت وجه و در حالت پیش ثبت نام امکان انصراف از درخواست خود را نیز خواهند داشت. در انتهای فرآیند، متقاضی امکان پرداخت وجه ریالی به صورت آنلاین و یا بارگذاری فیش پرداخت وجه ارز در سامانه را دارد.

نظر شما
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
نظرات کاربران